🌞-ig fredag

DÄ e de fredag igen. Denna dag sÄ bjöds det pÄ extra jobb mellan 10.30-16.30.
Men innan jobbet kallade sÄ gick jag upp samtidigt som Theo, vid halv 7 ca. Vi kÀkade frukost i lugn Ä ro, lekte Ä busade lite, drog igÄng en tvÀttmaskin samt hoppade in i duschen för hÄr tvÀtt (skrutten myste framför disney junior). NÀr allt de va klart sÄ va klockan inte mer Àn 8.30 sÄ jag gjorde i ordning skrutten för dagis Ä tog en promenad med honom. VÀl hemma sÄ Äkte jag Ä fyllde pÄ kylskÄpet lite grann, nu nÀr lönen hade trillat in pÄ kontot. Blev ett halvt avsnitt paradise hotel innan de va dags att bege sig till jobbet.
 
Arbetsdagen flöt pĂ„ vĂ€ldigt bra Ă„ snabbt. Tillbringade större delen ute i 🌞-en Ă„ verkligen njöt av det fina vĂ„r vĂ€dret som kommit till oss.
Nu nÀr jag slutar kl.16.30 blir de att ta en tripp ner till centrum för att hÀmta en jeans jacka som mamma hade köpt till Theo samt möta upp min kÀra pappa för att fÄ ett papper som ska skickas in till försÀkringskassan gÀllande graviditetspenning (ska jobba enda fram tills de endast e 2 v kvar till berÀknad förlossningsdatum). DÀrefter blir de Ä leta upp Mika Ä Markus (Àlsklingens gamla lÀrling frÄn bygget hÀr i tÀlje), dÄ de ska hÀnga med hem.
Älsklingen ska ivĂ€g Ă„ köpa kött m tillbehör, förbi systemet Ă„ dĂ€refter hĂ€mta skrutten pĂ„ dagis. Älsklingen har tĂ€nkt Ă„ bjuda pĂ„ grillat ikvĂ€ll Ă„ lite annat smĂ„tt Ă„ gott samt bara ha en mysig hemma kvĂ€ll, sĂ„ sjĂ€lvklart ville Mika Ă„ Markus komma över dĂ„ han inte kĂ€nde för att dra ner pĂ„ stan Ă„ hĂ„lla dom sĂ€llskap dĂ€r😊
Grillbild frÄn i somras

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0