Blandad avslutning på veckan

Blev en lugn söndag i Norrköping. Lek å bus kusinerna emellan, mycket prat å skratt. Jag å älsklingen va även barnvakt åt fina Loke i ca 1tim mitt på dagen, vilket va väldigt mysigt. Därefter va de lite födelsedagsfika för Loked pappa som fyllt år i veckan. Bjöds på god 🎂 å annat smått å gott. Då Theo hade jätte ont i magen å va jätte trött så åkte vi hem efter fikat.
Lagom när vi svängde upp på vår gata så fick Theo upp både gårdagens middag, en banan å dagens frukost. Hela baksätet, hela Theo å min höger arm blev drabbat. Tyckte så otroligt synd om honom❤ Han blev jätte rädd å grät väldigt mycket! Älsklingen tog hand om skrutten å duschade av sig själv å skrutten, medan jag tog bort både barnstolen å dens skydd å gjorde allt för att få bort lukten. Tog ett bra tag men lyckades tillslut (älsklingen fick gå ut å lukta nu på senkvällen då han ska ha bilen i morgon bitti). Blev att slänga in alla våra kläder, bilstolens klädsel, våra jackor å Theos snuttis i maskinen med relativt mycket tvättmedel (efter att ha sköljt av all spya). Tror att den stora anledningen till skruttens magont va att han hade ätit riktigt mycket under dessa 2 dagar å att de vart lite för mycket för hans kropp. För efteråt så minskade smärtan väldigt mycket i magen tydligen å Theo va väldigt pigg hela kvällen.
Spelade massa spel, pusslade, busade å kollade lite på tv innan han somnade vid 21 tiden i våran säng. Han får ligga mellan oss ifall de skulle komma något mer i natt så man har koll på honom. Skulle aldrig förlåta mig själv ifall något skulle hända skrutten❤❤❤
Snart blir de å krypa till kojs själv.
 
Hoppas ni har haft en underbar helg 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0