Kan inte fĂ„ nog🙈

Har precis klickat hem Ă€nnu mer grejer frĂ„n jollyroom till lillebrors rum (sĂ„ de kan bli ordning dĂ€r snart) men ocksĂ„ en del som Theo har anvĂ€ndning av 😊
Alla grejer e pĂ„ rea just nu sĂ„ de kĂ€ndes bra Ă€ven i plĂ„nboken Ă€ven om de gick pĂ„ runt 1500kr🙈
 
Till lillebror:
En taklampa
Kommer bli vÀldigt snyggt i hans rum tror jag.
 
En bordslampa (tĂ€nkt ha stĂ„ende pĂ„ fönsterbrĂ€dan), som matchar med hissgardinen😊
En snuttefilt Ă€ven det i hissgardinstemat. Dock vet jag inte vilken av de gröna jag fĂ„r dĂ„ man inte kunde vĂ€lja men en av de gröna kommer iafâ˜ș Tycker dessa ugglor e sĂ„ söööta🙈
 
Det som Àven Theo har anvÀndning av:
Canvas bokhylla. JĂ€tte fin Ă„ inte alltför djup vilket jag gillar👌
Även lite böcker, bl.a dennaâ˜ș
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0