Nytt in till mig å lillebror

Som jag har nämt i ett tidigare inlägg så väntar jag på ett par plagg till lillebror och några plagg till mig själv (när graviditeten är förbi), från Wish.
 
Häromdagen fick jag hem detta (skorna kan jag ha visat tidigare):
Ursöt sjömansdress till lillebror som han kanske kommer kunna ha i sommar😍 från wish
Snygg skjorta, fluga och snygg byxor till lillebror😍 dock är dessa alldeles för stora så dom får ligga vid sidan om i ett par månader (1 år kanske haha). Va större än jag trodde haha. Från wish
💕 från wish
Ihopvikbar skötdyna som kommer ligga i skötväskan👍 från jollyroom
En ny bröstpump (elektrisk denna gång) till mig då den jag hade med Theo luktar lite sur trots att jag va väldigt noga med att diska den efter varje användning👍
från jollyroom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0