"Puss lillebror😙"

Sen Theo fick reda pĂ„ att han skulle bli storebror (i v.4 redan) sĂ„ har han alltid tagit hand om magen. Han kramar Ă„ pussar den alltid hej Ă„ hejdĂ„ nĂ€r han lĂ€mnas/hĂ€mtas pĂ„ dagis samt varje kvĂ€ll nĂ€r han ska sova. Sen han fick reda pĂ„ att de va en lillebror i mammas mage sĂ„ har han sagt "godnatt lillebror" eller "hej/hejdĂ„ lillebror". Tycker de e sĂ„ gulligt!😍
 
NÀr han pussar sÄ vÀgrar han pussa direkt pÄ tröjan utan han drar alltid upp den sÄ jag visar hela magen. NÀr man e hemma Ä hos slÀkten sÄ kÀnns de nÀstan naturligt men nÀr han gör de pÄ dagis eller pÄ andra offentliga platser sÄ kÀnns de lite konstigt (att dra upp tröjan bara sÄ dÀr) men ÀndÄ inte. Jag vill att alla ska se min fina mage Ä visar gÀrna upp den men vissa platser kÀnns ÀndÄ lite opassande Àven om det Àr naturligt.
FörstÄr ni hur jag menar?
 
Idag sÄ gick en pedagog förvi precis nÀr skrutten drog upp tröjan Ä hon bara skratta Ä sa "visst e barn bara för underbara?" innan hon gick vidare. Inge konstigt alls helt enkelt. 
"Puss lillebror"😙
 
LĂ€ngtan e sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ oendligt stor!!!!❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0