Ren far å son kärlek

Gårdagen va väldigt lugn. Arbetsdagen gick väldigt fort trots att jag jobba mellan kl.7.30-19. Älsklingen skulle ha 5-kamp med jobbet å bli bjudna på middag av NCC då de va klara med första stommen (han e betongtekniker/byggnadsarbetare), så han skulle inte vara hemma förrän på kvällen någon gång. Theo blev då hämtad av sin morfar å fick umgås med honom fram till att jag kom hem (hämtade upp min mamma efter jobbet). De hade haft jätte mysigt å lekt samt busat massor😍
Theo ville att sin mormor skulle natta homom så då fick hon göra de innan de skulle bege sig hemåt.
Jag fick en lugn kväll framför lyxfällan å unga mammor med en kopp varm oboy, innan älsklingen kom hem vid 21.30 ca. Småpratade lite innan det blev sängen för oss båda.
 
Idag så va de samma visa på morgonen. Upp, göra sig i ordning för jobb, göra ordning Theo för dagis å skjutsa honom dit samt bege sig till jobbet. Bemöttes av ett glatt leende å hela dagen har varit bra idag. Njutit i 🌞-en trots den starka blåsten.
När man kom hem med middag till mig å älsklingen så möttes jag av en ren far å son kärlek. Jag blev alldeles varm inombords å kände mig som världens lyckligaste tjej som får ha dessa killar i mitt liv.
Älskar verkligen mina två favoriter ❤
Hur fina e dom inte???❤
 
Nu resten av kvällen blir de let's dance tittande å därefter lite mys med älsklingen jag måste krypa till kojs då jobbet kallar imorgon, 8-16.
Älsklingens kusin Wille ska även låna vår soffa i natt då han ska ut. Theo kommer bli överlycklig när han får leka med "farbror" William imorgon☺
 
Hoppas ni får en mysig fredag ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0