Vakna upp med snö

Tillskillnad från igår så har denna dag känts jätte lång. Kan iofs ha med att jag gick upp med Theo redan kl.6.30 och tog en promenad till dagis strax efter 9 tiden i det friska men endå lite småkyliga vädret. Hade kommit snö i natt vilket jag inte gillade (Theo va glad). Vill ha vår... NU!!! Tur att de försvann under förmiddagen å 🌞-en titta fram.
Tog en tripp till ica för att småhandla lite. Gjorde klart middagen direkt (slängde ihop en pastasallad- eller 3 st olika rättare sagt då grabbarna inte äter allt). Sen blev de en lugn dag framför gamla disney filmer, som "skönheten & odjuret" och "Pocahontas" 🙈 Tänkt att dessa filmer fortfarande e bra haha👌
Vid halv 2 åkte jag till personalmötet å nu börjar mitt kvällspass, (16.00). Hoppas kvällen ser ut som gårdagen- lugn men rätt så snabb, så jag får krypa ner bredvid älsklingen.
1. Älsklingens- pasta, kassler, fetaost, ost, gurka å majs
2. Min- pasta, kassler, ost, fetaost, sallad, gurka, tomat, majs å paprika
3. Theos- pasta, kassler, ost, fetaost, paprika, gurka å majs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0