Godmorgon...

... säger jag från sängen denna onsdag. Klockan e halv 9 å skrutten sover fortfarande så sött här bredvid mig. Så mysigt när han har krypit så nära att han ligger å skedar med sin mamma 😍 Dock e hans sparkar i ryggen inte lika sköna när han sträcker på sig haha.
 
Dagens planer ser ut så här:
* Theo får vara hemma även idag då han hostade så pass mycket igår + att han fortfarande sover.
* Mamma kommer runt 9 tiden.
* Min morfar kommer mellan 9-10 tiden för att "låna" tillbaka deras bil (jag har fått låna den sen början av dec å de e första gången de behöver ha den sen dess men de e bara över dagen- grymt skönt med två bilar dock har man blivit bortskämd😉)
* Vi ska åka å handla (fylla på kylskåpet)
* Vi ska köpa fröer så jag kan så några blommor
* Vi ska vara ute i både lekpark å på baksidan å fortsätta i rabatten.
* Vi ska hämta ut 2 st paket
* Hämta nya torktumlaren som har kommit (blir när älsklingen kommit hem)
* Njuta MASSOR av 🌞-en
* Uppdatera bloggen från de senaste dagarna
 
Hur ser eran onsdag ut? 😁
 

Kommentarer
Postat av: carolin

Så mysigt :) Här ska vi ut och promenera, på efterkontroll och Sen plantera blommor :D

Svar: En mysig dag i 🌞-en blev de verkligen :)Lät inte helt fel de heller :D kram
Zandra Kjelledal

2017-05-03 @ 08:46:39
URL: http://carrok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0