Kvalitéts tid med älsklingen, graviditets fotografering, kvalitéts tid med Theo

Kvalitétstid med älsklingen (fre)
När skrutten hade somnat så blev de en hel del tv tittande för mig å älsklingen gjorde mig sällskap efter ett tag. En massa mys i soffan genom att ligga å känna vår efterlängtade sons rörelser i min mage men också när vi kröp ner i sängen. Då vi inte va så trötta som vi trodde så gjorde vi något som vi aldrig gjort tidigare på våra 4 år tillsammans (har iofs inte haft möjligheten heller). Vi drog igång lite musik, fyllde upp badkaret å tände massa ljus. Tyvärr så är badkaret lite för litet för att vi skulle få de sådär extra mysigt då vi knappt får plats i dagens läge (gravid eller ej så e de trångt) men att bara att sitta mitt emot varann å prata om allt möjligt å våra framtida drömmar (bl.a. villa tankarna) samt ha lätt musik i bakgrunden å doftljus.
 
Denna tid tillsammans med den man älskar å vill dela sin framtid e så pass viktig oavsett om man har barn eller inte!! Det händer inte lika ofta som vi båda önskar å lär nog inte bli oftare när lillebror kommer men när stunderna uppkommer så försöker vi verkligen ta vara på dom❤❤
Mannen i mitt liv❤
 
Graviditetsfotografering & kvalitéts tid med skrutten (lör)
Älsklingen fick sovmorgon medan jag å Theo småmyste framför tv'n en stund. Bestämde oss för att överraska älsklingen med pannkaksfrukost vilket va väldigt uppskattat!
Alexsandra kom förbi vid 12 tiden då vi skulle köra första delen av graviditetsfotograferingen (dvs de lättklädda bilderna inomhus). Jag ville ha samma princip av bilder som vi tog när Theo låg i magen- jag står i underkläder å älsklingen i underkläder + jeans.
Tyvärr så vägrade Theo vara med pga att han va jätte trött, febrig å allmänt seg. Vi fick köra utan honom hur mycket jag än önska att han skulle vara med. Visades att han sen hade 38.5 graders feber när vi kommit halvvägs å tog febern på honom. Theo somnade sedan på sekunden framför tv'n.
Tog bilder på oss 2 tillsammans å sen ett par stycken på enbart mig å magen. Utifrån de få bilder som vi fick se så vart de grymt fina😍 Ser fram emot att få hem alla bilder å de som hon skulle redigera.
 
Älsklingen gjorde sig sedan färdig för att dra iväg till Stockholm. Han skulle nämnligen ut å ta ett par bira med ett par jobbarkompisar samt spela biljard, en sista gång innan lillebror kommer. De va han värd även om jag alltid vill ha honom hemma🙈
Att få ett sms där de stod "Älskar dig över hela mitt hjärta, hoppas verkligen att du vet å känner de! <3" en stund efter att älsklingen lämnat huset värmde mitt hjärta väldigt mycket❤
Theo sov i över 3 timmar (somna 13 tiden) å han va helt slut även när han vakna. Blev en mycket lugn eftermiddag å kväll framför tv'n. Tog endast en sväng till ica för att små handla lite smått å gott till vårt mys.
Theo ville ligga i mitt knä hela kvällen å de va så himla mysigt. Blev att vi tittade på både Disney Junior, Landet för länge sedan samt lite talang innan sjuklingen gick med på att lägga sig i sängen. Han hade gärna fått somna i mitt knä om älsklingen varit hemma men nu när man va själv hemma så skulle de bli för tungt för mig då han blir så tung å de e svårare att komma ur soffan när man har honom i sitt knä + lillebror i magen.
Han somna på sekunden men jag låg ändå kvar å myste med honom. Så otroligt fin😍
Resten av kvällen blev de film tittande tills älsklingen kom hem. Han skicka massa gulliga sms på vägen hem å varje sms gjorde mig varm inombords😍
Då Theo låg i vår säng å tog upp halva sängen å älsklingen nästan direkt kröp ner han också så blev de tillslut att jag fick lägga mig i Theos säng haha.
Somna ganska direkt trots att jag hellre hade legat i vår säng bredvid mina favoriter❤
 
 
Mer uppdatering imorgon då sängen kallar😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0