Lycka till present

Godmorgon lördag å hej till det fina vårvädret!
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här från jobbet, om vad jag fick i torsdags när jag kom till jobbet.
Ni som har följt mig ett tag både här på bloggen och känner mig i verkligheten vet att jag har fastnat för ett uggle tema i lillebrors rum. Det har även min fina kollega snappat upp å då tillverkat denna ursöta tavla helt själv (utifrån ett mönster)! Så otroligt gulligt av henne å jag hade ärligt inte räknat med att få något mer än en lycka till kram på den sista arbetsdagen innan min ledighet.
Å inte med de- mina andra kollegor som jag kommit väldigt bra överrens med- har tydligen också köpt något till lillebror (eller ska införskaffa)!! Det avslöjade ena kollegan under onsdagen när vi prata😍
Hur fina å underbara kollegor har man inte?!?!❤❤
 
Citat från dom själva "vi har varit med från första dagen, så vi kan nästan säga att det är vår bebis också haha"
Hon som gav mig denna tavla såg graviditets testet redan samma morgon då jag testade mig (vi jobbade ihop å testet låg i min väska- skulle överraska älsklingen när jag kom hem) så hon har vetat om det sen dag ett haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0