Dagen är kommen

Godmorgon lördag å alla fina läsare. Idag är dagen kommen då vi ska lämna bort BÅDA sönerna över en natt. Ja precis, Casper också. Ska jag vara ärlig så känns de jobbigare nu än när vi lämna bort Theo första gången över natten å då va han trots allt bara 2.5mån.. Klart de också va jobbigt då han va så liten å någon annan skulle ta hand om vår lilla skatt men jag har en annan känsla nu.. Anledningen tror jag är bandet mellan maamma å barn under den här amnings tiden. Ni som känner mig vet att jag knappt ammade Theo å han tog flaska reda på BB. Så de va inte att jag ammade hela dagarna å nätterna med honom just för att jag kunde inte. Jag ville men kunde inte...
Nu med Casper så kommer de kännas så "tomt" under dagarna å inte ta fram bröstet när någon börjat gräva i tröjan eller små skrika för hunger. Tror dock inte att jag kommer känna att de e sprängfyllda, möjligtvis närmare kvällen å under natten, då jag inte har så överdrivet mycket mjölk kvar. Men de e klart, e de ingen som äter på en hel dag så lär de ju fyllas på.
 
På något sätt känns de som om att bandet mellan mig å Casper e större än va de va mellan mig å Theo i denna ålder. Jag vet inte men jag tror att det har även här med amningen å göra, för kärleken till dom är LIKA STOR och jag ÄLSKAR DOM lika mycket.
Jag vet att grabbarna kommer ha de underbart hos sin mormor, morfar å morbror. De kommer bli så bortskämda med kärlek och omtanke detta dygnet. Jag tror att vi vuxna tycker att de e mycket jobbigare än va barnen gör. Eller va tror ni? 
 
Va ska jag å älsklingen göra då? Jo vi ska tillsammans med hans föräldrar, syster å hennes kille, på en sorts teater (?). Jag vet inte helt hundra då allt är en överraskning. Svärmor råkade försäga sig lite häromdagen haha. Vi ska iallafall upp å se någonting, gå ut å äta samt bara ha de mysigt tillsammans. Ska bli väldigt mysigt å dessa tillfällen uppskattas lite extra 😊
 
Återkommer imorgon om hur allting har gått med barnvakten å vad vi gjorde hela dagen ❤️
Nu måste jag hoppa in i duschen å göra mig i ordning, samt amma Casper för sista gången på ett dygn (😥). Puss å kram på er❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0