Fullspäckad dag!!

Direkt efter träningen så lämnade jag mamma på stan, tog ut pengar, åkte hem å gav dom till städerskan, åkte tillbaka till stan för att hitta parkering, slängde i mig lunch, begav oss till bvc för 6mån kontrollen, hämta ut paket å ha dela lite, hem å lämna paketet (julklapp till Theo å Casper), hämta Theo från förskolan, jag å Theo badade medan Casper sov i maxi-cosin. Under dagen har jag även kört 3 st tvättmaskiner.
Käkade mellanmål å blev sen tvungna att hämta älsklingen å Jeppe i syd kl. 16, då de hade varit i Göteborg med jobbet över dagen. Lagom när vi kom hem påbörjade jag middagen å strax därpå kom min mamma å pappa förbi. Mamma skulle passa grabbarna medan pappa följde med oss till husvisningen.
SUPER FIN enplansvilla med stor trädgård. Jag måste säga att detta hus kändes grymt bra att gå in i. Låg en liten bit utanför närmsta stad/ort (eller va man nu kan säga, vill inte säga vart då inget är påskrivet å klart) men inte alls så pass att de kändes som om att de låg i ingenstans. Både jag å älsklingen kände att DETTA, de va huset vi vill ha nu å ett antal år framåt. De e ett hus som byggdes 2015 så de e i stort sätt nybyggt. Området är rätt stort med hus som är byggda mellan år 2010-2017. Ett område med massa barnfamiljer. Känns väldigt bra även om de e så att vi skulle behöva 2 st bilar (kommer troligtvis ta över mamma å pappas så småningom om så inget Nyköping kommer de bli) då grabbarna ska lämnas å hämtas på förskola osv.
De kändes riktigt bra faktiskt!!! Vi får se hur de slutar helt enkelt😊
 
Nu sitter jag iallafall å funderar på att krypa till kojs. Resten av familjen sover redan så sött❤️
 
Inlägget om helgen får jag slänga upp imorgon, då de har varit fullt upp idag. Även bvc "resultatet". Så håll utkik👍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0