Bio premiär

Igår va vi på bio premiär för Theo, eller ah Caspers också för den delen. Anledningen till att vi inte gjort de tidigare (han e trots allt 3 år & 8mån) e för att han aldrig har kunnat sitta still så länge när vi sett film hemma. Men vi ansåg att de skulle bli en helt annan upplevelse för honom att sitta i en biostol med egen snacks å dricka. Vilket de även blev😊
Stolt som en tupp gick han å valde godis, dricka å bar de upp till biosalongen. När vi kom in till vår plats så sa han direkt "wow titta vilken stor tv" !!! 🙈 så söt!
Under reklamerna innan filmen började så vred han lite på sig i stolen men när Bilar 3 började så satt han fastklistrad fram till att de va ca 15min kvar. Då blev han lite rastlös å la sig vid våra fötter. Vi satt vid utgången så han kunde göra de😉
Casper skötte sig väldigt bra han också. När vi gick in till salongen så sa han som tog biljetterna "ska han också med?" å tittade på Casper. Dum fråga egentligen då han hade klippt min, älsklingens å Theos biljett. Trodde han att Casper skulle stå utanför i sin maxi-cosi helt själv? Idiotiskt egentligen...
Men iallafall, han satt snällt i mitt knä med sina hörlurar på, sin snuttis i knät å en leksak som inte låter i ena handen. Han satt lika fastklistrad som sin storebror. Efter en stund så börja han vrida på sig men han hann aldrig börja skrika. Så fort jag kunde så fick han ta bröstet å somnade. Sov hela filmen å vakna till när jag la ner han i sin maxi-cosi igen.
 
En sammanfattning av hur första bio besöket gick så tycker jag att de gick över förväntan. Gäller förstås att man hittar en bra film så Theo kan sitta still😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0