Min 25-års dag🎂

Min födelsedag i onsdags va helt fantastisk och firades med helt underbara personer!
Då Theo fick vara hemma så hade jag räknat med att få sovmorgon till 8-8.30 tiden någonting, innan mamma skulle komma förbi och umgås med oss hela dagen. Men jag blev överraskad med frukost på sängen kl.7.10 av mamma, pappa å lillebror, innan de skulle vidare å jobba. Fick den traditionella frukostbrickan med lite godis, en räksmörgås, en kopp te och paket (fick träningsanläggning som jag själv va med å införskaffa), som jag alltid har fått när jag bodde hemma. Blev väldigt förvånad, överraskad men samtidigt jätte glad då älsklingen va på jobbet å inte kunde fira mig förrän senare.
Casper låg bredvid å sov så sött, å för en gångs skull så låg Theo kvar i sin säng haha. Händer nästan aldrig annars men just då så gjorde han de☺️
 
Efter den mumsiga frukosten blev de att jag, mamma å grabbarna handlade lite inför söndagens firande. Som vanligt hade e man fullt upp å ha koll på vart Theo sprang. Rebecka kom sedan förbi på 1tim massage samt att älsklingen kom hem vid halv 2. Medan jag masserade, bakade mamma och Theo inför söndagen å älsklingen busade med Casper☺️
Älsklingen va väldigt hemlighetsfull hela dagen både på sms, när vi prata i mobilen å när han kom hem. De gjorde mig ännu mer nyfiken då han aldrig är sån annars haha. Väldig lurig va han även om jag anade att vi skulle ut å käka tillsammans med våra fina vänner Jeppe å Evelina trots att han inte avslöjade något mer än att vi skulle äta på restaurang. 
 
Medan jag gjorde mig i ordning så åkte mannen min, iväg för att fixa massa saker, vilket gjorde mig ännu ner nyfiken. Självklart så avslöjade han ingenting men hans enda krav va att jag skulle vara klar till kl 17.30!
På vägen ner så förstod jag direkt att min gissning om att äta middag med Jeppe å Evelina stämde eftersom pappa tog vägen förbi dom när vi skulle ner till stan😜 När vi kom in på Caesar's så såg jag att det stod en stor fin blombukett och en stor drink med 4 sugrör på ett av borden. Drinken va till oss alla å den va verkligen supergod! (Första drinken för mig med alkohol sen augusti 2016).
Blombukett va en höst bukett med tre fina blommor. Fick även ett kort där det stod "Grattis hjärtat! Du har ju länge velat tatuera dig, så jag bjuder dig på en sittning och så tänkte jag att vi kan göra nått i Mexico. Älskar dig"
Jag blev suuuuper glad för presenten då jag har velat göra en tatuering sen 4.5år tillbaka (då jag gjorde min första å enda på handleden)😄 Min man vet verkligen va jag önskar mig❤️❤️
 
Hela kvällen sprang som vanligt förbi och vi kom inte hem förrän närmare 22.30 tiden. Kvällen bjöds på massor av skratt, prat, skojigheter å god mat samt första glaset vin för mig sen aug 2016. Jeppe å Evelina är som våra syskon från andra mammor/pappor (låter helt fel men ni förstår nog hur jag menar haha). De e helt underbara å vi båda älskar dom verkligen! ❤️
Theo å Casper sov så sött när vi kom hem efter en mysig kväll. De hade lekt för fullt med deras mormor, morfar å morbror😊 Somna rätt direkt i varandras famn. Känns som om att jag säger de varje år men de här va en av de bästa födelsedagarna jag haft genom åren. Lugn, mysig å massa kärlek❤️
 
Casper blev även 5mån i onsdags samt att jag å älsklingen firade 3 år som förlovade❤️❤️💍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0