Bilder från bröllopsfotograferingen

Idag har jag å min kära man varit gifta i 1mån!!! Känns helt otroligt och fortfarande väldigt overkligt att kalla älsklingen för "min man"! Att jag för 1 mån sedan sa "JA" inför nära å kära och blev fru Broquist <3
Är så tacksam för att jag fick möta just honom, för att du blev min bästa vän, för att just han föll för mig och för att han lyfter mig varje dag, håller mig om ryggen, tror på mig när jag inte tror på mig själv och älskar mig varje dagför den jag är. Redan från dag ett så kände jag att det va något speciellt med denna kille, och jag är så lycklig att jag följde min magkänsla och chansade. Det har hänt så mycket på dssa 4.5 år som vi har varit ett par, inte bara att vi har rest en del, förlovat oss, köpt kedjehus och blivit herr & fru Broquist, utan vi har också gått igenom 2 helt underbara och magiska graviditeter/förlossnigar ihop vilket har resulterat 2 helt fantastiska söner <3
Det är med Micke som jag kommer vandra hand i hand med resten av livet. Vårda kärleken år efter år, och utvecka de vi har till något ännu större. Han gör mig lycklig, han gör mig hel. Självklart har vi haft de lite som en berg å dalbana, men vilka har inte det. Vi har i slutändan alltid varit så starka och löst det som varit jobbigt. För tillsammans är vi som starkast!
Jag vet att jag har den bästa mannen, och att han är helt perfekt för mig! Jag älskar honom mer än ord kan beskriva, och jag tror verkligen på oss samt kärleksbandet mellan oss<3
 
Här nedan kommer lite smakprov från bröllopsfotograferingen <3
Super nöjd <3
Älskar dig idag, imorgon och för alltid!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0