Fortfarande sjukstuga här hemma

Som rubriken lyder så är grabbarna fortfarande förkylda.Theo börjar bli lite bättre men för hans eget bäsa så får han vara hemma hela denna vecka från dagis. Fredagar får han automatiskt inte vara på dagis då jag är mammaledig så känns lite onödigt att han ska gå endast imorgon. Bättre att han blir helt frisk. Casper verka inte riktigt lika förkyld han heller under natten men det märks på honom att han tycker att de e jobbigt att vara täppt i näsan. Jag vaknade även upp med halsont å lite snuva. Alla dessa barnbaciller som sagt. Hoppas bara inte att de bryter ut helt för mig utan att de går över av sig själv.
 
Va händer annars idag då? Älsklingen åkte precis hemifrån. Han ska nämligen upp till Sunbyberg och gadda klart överarmen. Där lär han sitta fram tills ikväll kan jag ätnka mig. Min mamma kommer hit snart å stannar hela dagen. Hon ska få mysa med båda sina barnbarn medan jag ska klippa gräset både fram å baksidan, försöka rensa klart rabatten (ialla fall de mesta) och städa (dammsuga och moppa golv framför allt). För ikväll kommer nämligen en mälare hit för att värdera huset. Ska bli intressant, och framför allt se hur de blir med husbygget. Allt hänger lite på va vi får av vårt nuvarande hus (samt jobb för älsklingen å llite va banken säger, men detta e steg ett). Återkommer om de längre fram!
 
Hoppas ni får en toppen onsdag :)
TB frå i april när Casper låg i magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0