Fredag

Äntligen är det fredag! Det betyder i vanliga fall att älsklingen kommer hem halv 5 och vi har hela kvällen och helgen tillsammans. Idag kommer han inte e hem förrän ikväll då han, Jeppe å 2 andra ska på SSK-AIK matchen. De åker direkt dit efter jobbet nämligen. Så denna fredag blir en hel dag å helkväll med våra grabbar för min del❤️
 
Casper vaknade även denna natt 4 ggr (men endast korta vakna minutrar) så va rätt trött i morse. De e som jag sagt tidigare mycket för oss då vi har blivit fruktansvärt bortskämda med bra nattsömn sen vi skaffa barn. Jag undrar om de bara e en period för honom nu då de händer så mycket i hans liv å utveckling. Så mycket nya intryck😊 har för mig att Theo hade en sån period också runt den här ålder.
 
För tillfället så myser vi på golvet. Casper i sitt gym å Theo leker med sina bilar. I bakgrunden har vi vår sånger på. Älskar fredagarna när de e så här😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0