Godmorgon...

... Säger jag å mina små grabbar från sängen. Eller ah Casper ligger å snuttar på bröstet medan Theo bläddrar i en av sina böcker. Jag själv tänkte slänga in ett snabbt inlägg nu å sedan läsa ett par kapitel (så länge Theo e medgörlig vill säga). Ser nästan alltid fram emot fredagarna då jag får ha båda grabbarna hemma, blir oftast sovmorgon till iaf kl. 8.30, mysa å gosa massor hela dagen. Vi tre tar helt enkelt helg redan när vi vaknar kan man säga haha😉
 
Hoppas ni har haft en bra natt. Casper har som jag nämnt tidigare, börjat vakna 3-4ggr/natt nu den senaste veckan, för mat men somnar direkt när han snuttat lite. De e inte så att jag e vaken tills han somnar om utan direkt när han får bröstet i mun så somnar jag i stort sätt om så vet inte om man kan säga att jag vaknar, kanske mest går på automatik nu för tiden haha. Dock så märker jag på mig själv på morgnarna att min sömn ändå blivit störd så pass många gånger under nattens gång (är ändå väldigt lottad då många par inte får sova en blund om nätterna). Nu i natt så vakna han iaf endast 2 ggr så jag borde väl inte klaga😊
 
Har inga direkta planer för denna fredag. Allt beror på hur vädret bjuder på och på vilket humör grabbarna grus är på. Blir iaf en lugn kväll framför Fångarna på Fortet med Theo.
Har ni något roligt inplanerat idag eller ikväll? 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0