Lugn avslutning på veckan

Idag blev de en mycket lugn dag för hela familjen. Älsklingen va helt utvilad vid 7 tiden i morse. Theo vakna vid 7.30-8 tiden och jag å lillskrutten låg kvar till 9 tiden. Rätt skönt så här på helgerna när älsklingen tar Theo medan jag kan ligga kvar å sova en stund till medans Casper somnar om efter matningen vid 8 tiden👍
 
Idag tillbringade vi hela förmiddagen och dagen inomhus med lite olika sysslor. Jag körde igång 3 tvättmaskiner, vi spelade spel och pusslade hela familjen, Theo ritade medan jag plockade undan. Casper myste en hel del med sin pappa samt låg på golvet å lekte i sitt gym.
Framåt eftermiddagen tog jag barnen ut på en kort promenad (Theo cyklade), men avslutade promenaden med lek i lekparken för Theos skull. Bra att han fick leka av sig lite samt frisk luft då vi varit inne hela dagen. Vi fick även ut älsklingen en kort stund innan vi begav oss hemåt igen för lite mer pysslande och tvätthäng.
Nu ikväll har de blivit mest mys i soffan och framför tv´n.
Casper somnade halv 9 medan Theo va svår sövd. Han somnade inte förrän 21.45 ca, efter att ha skrikit sig till sömns (vällingen va slut så han fick somna utan denna kvällen, vilket gjorde honom ledsen). Inte ens godnattsage läsning funkade, så tillslut så gick jag ut därifrån. Kände att han behövde varva ner lite själv å komma till ro.
Ska nu pussa mina sovande killar godnatt å sen krypa till kojs själv 😊
 
Hoppas att ni har haft en underbar helg 😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0