Ny vecka, nya förväntningar

Godmorgon!
Idag känner jag mig som en zombie. Blev inte mycket sömn i natt precis som jag anade redan igår kväll. Väldigt trångt + att alla mina grabbar snarkade.. I Otakt dessutom...! 😴 Men men får skylla mig själv att jag inte la mig inne i Theos säng med Casper.
 
Nu blir de å ta en promenad till förskolan å lämna Theo. Därefter fortsätter promenaden ner till gymmet för ett Mama Fitness pass på 55min. Casper kommer få ligga på golvet tillsammans med de andra barnen medan vi mammor rör på våra kroppar. Ska bli grymt skönt att äntligen (!!!!) komma igång med träningen. Har inte riktigt blivit av sen mitt förra inlägg om träning å motivation. Men de ska bli ändring med de nu!💪
Vill tillbaka till min någorlunda vältränade kropp! Jag är otroligt stolt över att min kropp har burit på två underbara söner. Hur fantastisk kvinnokroppen faktiskt är! Är så lyckligt lottad att jag fått den möjligheten ❤️Jag saknar graviditets magen extremt mycket men nu när jag har sönerna utanför magen så vill jag att de mjuka å pösiga ska bli tajtare. Antingen eller lixom🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0