Som jag trodde...

... Så ville Theo inte med hem när jag kom för att hämta honom kl.14 haha. Han sprang och gömde sig med sin kompis flera gånger bara för att slippa gå hem. Dock va jag inte så sugen på att gå runt å leta då de regnade ute (de lekte ute) och vi blev dyngsura. "Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder", ja jag vet men kan i alla fall skylla på att de va uppehåll när jag gick hemfrån så jag tog ingen regnjacka haha.
 
Nu sitter vi och tar det lugnt i soffan med en varsin skål fruktsallad medan Casper ligger å sover i vagnen på altanen. Väntar på att älsklingen ska komma hem, då vi ska börja med middagen. Kyckling och pasta sallad blir de! Ska försöka å inte göra för mycket, blir inge gott å äta i flera dagar.
Min mormor å morfar kommer på besök imorgon istället, då e hade fullt upp på hemmaplan. Så de blir en lugn familje kväll idag istället. Farang e ett måste tittande ikväll tillsammans med älsklingen. Sjukt bra serie på tv4! Följer ni inte den så rekommenderar jag er att se den!
Bildresultat för fruktsallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0