Trädgårdsmästaren

Idag har hela familjen varit duktiga. Vi har jobbat i trädgården. Älsklingen, min lilla trädgårdsmästare, grävde ner marksten längs rabatten å jag rensade klart rabatten som har tagit hela sommaren. Bättre sent än aldrig haha🙈
Tyvärr räckte inte markstenen hela vägen så vi ska få mer av mina föräldrar inom några dagar, kanske t.o.m imorgon om vi har tur.
Casper har suttit i sin babysitter å lekt med sina leksaker (stoppat in dom i munnen rättare sagt). Theo hjälpte oss till å från samt hoppa på studsmattan. Jag körde även igång 2 st tvättmaskiner under dagen. Fick en välförtjänt dusch med hårtvätt.
 
Nu ikväll har vi inte gjort så mycket. Massa mys bara. Lekt på golvet med grabbarna, busat med dom å bara njutit av deras närhet. Deras syskonkärlek e bara så fin. Har svårt å tro att dom faktiskt e våra söner å att dom har legat i min mage😍 Skulle aldrig någonsin vilja ha andra söner. De finaste som har hänt oss❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0