Vuxenpoäng till mig

Nu kan jag skriva in "besikta bilen" på mitt CV. Fick i uppgift av älsklingen nu när jag e hemma om dagarna, att besikta bilen. Så en vuxenpoäng till mig då jag aldrig har gjort de tidigare. Va ju inte direkt svårt men de har alltid varit pappa (när jag bodde hemma) eller älsklingen som gjort allt som har med bilen att göra👍
 
Godmorgon på er förresten! Hoppas ni har haft en skön natt. Min va lite sisådär då Casper vakna 4ggr istället för 2 för att få mat. Antagligen så somnade han så pass fort när han åt att han inte hann äta sig mätt.
Theo är tillbaka på förskolan igen efter att ha varit hemma i ca 1.5v pga hosta och förkylning. Även Casper är frisk igen vilket är skönt. Nu är det bara min förkylning som ska gå över så jag kan börja träna👍
 
Idag händer det ingenting speciellt. Blir en lugn dag tillsammans med Casper. Ta en promenad så han får sova lite i vagnen kanske. Ska även försöka få ihop ett inlägg om min uppväxt och hur jag va i skolan. Så höll utkik😊
Ska nog ta tag i att måla om naglarna också. Ser förjävligt ut just nu haha🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0