Har inte glömt bort er

Godmorgon kära läsare! Kan börja med att säga att jag inte har glömt er, det har bara varit så mycket sen vi kom hem från Mexico. Det va tänkt att jag skulle ha uppdaterat bloggen medan jag va där men det glömde jag ärligt bort🙈 jag ska försöka sammanfatta resan, med både text å bild (mest bilder) under veckans gång. Här nedan kan ni läsa lite om hur bl. a självaste flygresan gick med båda grabbarna och de första dagarna i värmen. 
 
🌞- en va framme i stort sätt hela resan. Vi hade dock lite regn 2 dagar men det va inte förrän runt 16-17 tiden båda dagarna. Ena dagen åska det å blixtrade de en hel del. Dock har de absolut inte gjort någonting då våra kroppar behövde lite vila från solen. 
 
Redan första dagen som vi låg vid poolen (söndagen) så brände vi oss alla å vi såg ut som kräftor hela bunten (inte Theo å Casper förstås) haha. Ingen av oss trodde väl egentligen att solen skulle vara så pass stark som den va även om man inte kan jämföra med svensk sommar. 
 
Hur gick självaste resan då med grabbarna? 
Jo Casper va hur snäll som helst, yttrade sig knappt på hela dit resan trots att vi flög kl. 8 från Arlanda å landade kl 14 mexikansk tid (kl. 20 i Sverige). Endast någon gång när han väl skulle somna men de gick väldigt smidigt ändå. Vid vaket tillstånd så hade han väldigt svårt att sitta still men då vi va 5 vuxna som åkte så kunde han hoppa mellan oss alla å han höll sig nöjd. Han bläddrade i sina böcker, lekte tittut med den som satt bakom/framför beroende på vem han va hos (vår familj satt framför min mamma, pappa å lillebror) osv. Sov även ca 3 ggr under resans gång. 
Theo däremot va i sitt essä. Han sov ingenting trots att han va så trött. Han tjatade om Mexico heeela resan, då menar jag verkligen hela resan. Allt va så häftigt. Flygplanen va så stora. Att vi va så högt upp i luften. Alla moln. Maten. Ja allt helt enkelt. Han höll sig vaken fram till att de va dags å landa. Då vart han helt lelös å älsklingen fick bära av honom från flyget haha. Han som hade tjatat om att få se när vi landa. Han vakna dock när vi kom ut till bussen som skulle ta oss till hotellet.
 
Hemresan gick ännu smidigare. Vi flög nämligen 17.30 ifrån Cancun. Så det va mer eller mindre läggdags för grabbarna snart därefter. Casper fick välling när vi lyfte å somna direkt. Å han sov HEEELA hemresan!!! Han vakna när de va 30min kvar tills vi skulle landa i Sverige igen. Hur skönt va inte de!? Dock så kunde jag själv inte sova då jag aldrig hitta en skön ställning i sätet....
Theo va vaken fram till kl. 21 kanske innan han totaldäcka i älsklingens knä. Han sov också fram till att vi me reller mindre skulle landa. Så hemresan va betydligt lugnare å mindre fart å fläkt😊
 
Båda grabbarna va super duktiga hela tiden å de ska ha stor eloge för att de skötte sig❤️❤️
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du uppdatera? Väntar med spänning på hur eran resa va:)

Svar: Hej, dagarna och veckorna har gott riktigt fort på sista tiden och vi har haft fullt upp. Jag ska försöka uppdatera något idag när Casper sover :) då kommer jag uppdatera om resan och de senaste dagarna, vart jag har tagit vägen :)
Zandra Kjelledal

2018-04-15 @ 10:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0