Hej från jobbet

Godkväll! Hoppas att ni har haft en underbar lördag och en fin kväll än så länge. Min dag har gott väldigt fort må jag säga och ni sitter jag på jobbet sen 2.5tim tillbaka. Hoppas att det blir en relativt lugn natt😊
 
Vad har hänt annars idag då?
Slutade jobbet kl. 8. Då va det direkt hem till bingen för att sova i ca 3 tim. Sa godmorgon å godnatt till mina tre grabbar som precis hade klivit upp. Somnade relativt snabbt efter att ha ställt ett alarm kl. 11. Klev dock inte upp förrän halv 12🙈
Gjorde mig å Casper i ordning för dagen, för att vi skulle bege oss till Jysk för att köpa en parasollfot. Blev en tripp till Strängnäs istället för Kungens Kurva då det fanns fler antal där. Passade även på att köpa 2 st blomlådor till. Tog en sväng på Blomster Landet å inhandlade lite mer blommor som vi sedan planterade i blomlådorna. Vi möttes av regnet innan vi hann plantera klart, men som tur va så va vi nästan klara. Dock så märkte vi att vi endast hade fått med oss 1 av 2 delar till parasollfoten (när vi kolla på instruktionerna så såg vi att det skulle vara två paket å inte bara ett) så vi kunde inte färdigställa parasollet. När jag ringde till Jysk så fick jag till mig att dom tyvärr inte skickar vidare paket till andra städer eller hem till kunderna, då det har blivit så mycket strul/fel så tyvärr så blir det en extra tripp till Strängnäs imorgon för att dom gjort fel..
 
Annars har det inte hänt så jätte mycket på eftermiddagen. Jag kröp till kojs vid 16 tiden å somnade mer eller mindre direkt. Evelina va guld värd som både passade grabbarna i morse (älsklingen å Jeppe åkte för att mecka hojarna vid 10 tiden) och en stund innan våra män kom hem igen❤️
När jag klev upp strax efter 19 så blev de att käka lite tacos å förbereda ska till jobbet. Pussade å kramade mina grabbar (alla 3) innan jag begav mig till jobbet. Oh här sitter jag nu enda fram till kl. 8 imorgon bitti👍
 
Kommentera gärna va ni vill läsa här på bloggen. Tycker de e så svårt att komma på något att skriva. Speciellt nu när dagarna är fullspäckade, antingen med jobb eller husrelaterat samtidigt som man ska vara en bra mamma och fru till mina grabbar 😃
 
Imorgon kommer även sista uppdateringen av Mexico resan. Dagen då min barndomsdröm blev sann. Håll utkik🐬
Så här blev det när bord + stolar fick sin plats på framsidan, samt blommorna i blomlådorna🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0