Dagen är kommen...

... Idag va dagen med stort D här. Nämligen dags för inskolning på förskolan för Theo å Casper. Jag tror att jag är mer spänd å nervös än va grabbarna är haha. Undra hur detta kommer gå🤗
Casper blev så stor helt plötsligt. Tänkt att vår lilla kille redan ska börja på förskolan. Han föddes ju precis! 15mån gammal ska han fylla nu när han börjar. Theo va ju bara 13 mån när hans första dag på förskolan va. Känns lite konstigt att faktiskt lämna iväg dom nu när man varit hemma ett helt år med lillskrutten å samtidigt haft Theo hemma på heltid de senaste 5 mån. Vet att de kommer gå bra, å att de kommer trivas samt att de säkerligen inte kommer vilja åka hem när de väl e dags men känslan e jobbig ändå.
Någon mer som känner/har känt så?
 
Skönt ändå att de första 2 dagarna bara är mellan 9-10.30 och de resterande är mellan 9-15 + att jag ska vara på plats i förskolan första veckan😊
Om veckan har gått bra så ska vi testa att vinka hejdå vid lämning på fredag och så ska även andra veckan va, men de återstår å se. Jag skulle nog hellre vilja att de skulle vara så att de inte alls bryr sig om att jag är på plats utan bara är helt inne i kompisarna och alla leksaker, än att de är gråt å separationsångest. Att dom inte vill släppa taget om mig. De skulle göra allting mycket svårare å jobbigare framför allt 😞 håller tummarna!
2 taggade killar på väg till förskolan❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0