Sjukstuga + rabattuppdatering

Godkväll, tänkte bara kika in lite snabbt och uppdatera att jag inte har glömt bort er. Jag har helt enkelt fokuserat på att ta hand om mig själv och grabbarna sen sist. Det har varit sjukstuga här hemma i över 1 v med både förkylning, hosta och feber.. Känns som om att de e något som går just nu + att alla dessa förskolebaciller känns av.
 
Ska försöka hinna kika in imorgon, under tiden Casper sover (han är fortfarande förkyld) men vågar inte lova något för då känns de bara som om jag sviker er om en uppdatering inte kommer🙊
 
För övrigt så har vi hunnit gjort klart rabatten på baksidan. Lagt en murstens mur längs med gräset och fyllt upp med ny fräsch jord, samt satt om de blommor som fanns. Blev mycket mer hemtrevligt och snyggare👍 blev väldigt nöjda! Vi ska bara sätta dit belysning på räcket så de lyser upp rabatten och mer blommor ska planteras i höst så de kommer blomma fint nästa år❤️
Har även börjat med att gräva och rama in jordgubbslandet med stockarna som införskaffades för nga veckor sedan. Mer om de när de e klart 😍
Under arbete
 
Nu blir de att läsa bok å natta Theo innan jag ska sätta mig ner å skriva ner mitt skolschema så förskolepedagogerna vet hur grabbarna kommer gå😊
Helt sjukt att jag ska tillbaka i skolbänken nästa vecka. Är både nervös å spänd samt förväntansfull! Träffa nya klasskompisar och faktiskt få en ordentlig utbildning! Mer tankar och funderingar i ett eget inlägg 👍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0