Trött mamma

Godmorgon kära läsare. Hoppas ni har haft en bra natt. Min natt har varit väldigt lugn här på jobbet, inte så värst mycket att göra. Nu ska de iaf bli skönt å krypa ner i sängen å sova några timmar medan min pappa passar grabbarna. Han har nämligen sovit hos oss då älsklingen börjar jobba idag igen efter 4 v semester och jag inte sluta förrän halv 8 (älsklingen åker hemifrån kl. 5)☺️
 
Så fort jag vaknar å har ätit något blir de att påbörja med "muren". Har tänkt att gräva ner sten längs med rabatten på baksidan så de bildar en sk. mur och ja upp rabatten lite så den blir me plan. Nu är den som en backe. Tror att de kommer blir väldigt snyggt👌 Därefter blir de å mysa med grabbarna å förbereda middagen tills älsklingen kommer hem.
 
Vad har ni för måndags planer? Har ni fortfarande semester eller är ni tillbaka till arbetet? 😊
Mina 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0