Veckans planer

☀️ Kvälls jobb för mig tis och ons, dvs kl. 15-22
 
☀️ Natt jobb för mig tors-fre kl. 22-07.30, fre-lör kl. 21-08 och lör-sön kl. 20-08
 
☀️ Påbörja att gräva längs med rabatten på baksidan å lägga ner sten så de blir som en mur, samt höja upp rabatten lite. 
 
☀️ Besöka lådbilslandet här I Nykvarn, så grabbarna får leka av sig lite samt att vi får en mysig familje dag.
 
☀️ Fortsätta träningen med Theoscykling utan stödhjul. Dock blir de i helgen då älsklingen e hemma de e svårt att båda hjälpa Theo och ha koll på Casper i vagnen.
 
☀️ Eftersom jag jobbar tors natt och älsklingen är tillbaka på jobbet så får grabbarna sova hos sin mormor å morfar tors natt. Och jag kommer hämta dom när jag vaknat på fre fm.
 
☀️ Mysa och leka med grabbarna om dagarna när älsklingen jobbar. 
 
☀️ Ska försöka hinna klyva upp stockarna som ligger på gräsmattan så vi har ved tills de blir kallare ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0