9 mån

Lika länge som du låg i magen, har du nu funnits utanför magen, här hos oss älskade Casper😍
De har hänt så mycket på dessa 9 mån å bara för att blicka tillbaka en månad så har utvecklingen bara sprungit fram.. Hade man kunnat stoppa tiden en stund så hade jag gjort de. Jag har inga små pojkar längre. Inte nog med att Theo blir 4 år om 3v, utan vår minsting blir snart 1 år😩😯 Alla åldrar har sin egen lilla charm men jag saknar redan den här bebis tiden som egentligen inte va allt för länge sen, även om de känns som en evighet när man kollar på grabbarna å deras utveckling!!! ❤️
 
Detta här hänt från mån 8 till nu mån 9:

🚀 Tand nr 5 har kommit och nr 6 har nu även spruckit igenom
 
🚀 Går själv med gå vagnen, utan extra vikt liggandes i vagnen
 
🚀 Börjar våga släppa taget om möbler när han står upp, men står endast kortare stunder
 
🚀 Fortfarande lika snäll, glad, orädd å inge blyg för andra människor eller hundar (jagar dom haha) 
 
🚀 Matglad!! Äter allt å hela tiden känns de som. Försöker hålla oss till var fjärde timme, men han blir helt till sig så fort man prasslar med något eller förbereder vår middag. Så fort man öppnar kylskåpet eller en låda så kryper han dit på en sekund. Går riktigt fort nu! Älskar majskrokar.
 
🚀 Ska fortfarande stoppa allt, å då menar jag ALLT, i munnen haha 
 
🚀 Han börjar få ytterst lite hår på huvudet å utifrån de man ser så får han även mina lockar precis som sin storebror (syns framför allt när han är varm/svettig) 🙈
 
🚀 Stl. 80/86 i kläder och stl 19/20 i skor 🙈
 
🚀 Han är en riktigt oturs fågel, eller rättare sagt så e han inte så försiktig av sig haha. Han trillar och slår i allt. Han har redan fått massa bulor (som lägger sig 2 dagar senare), en liten liten blåtira under ena ögat, blött näsblod en gång efter att ha slagit i näsan i bordsbenet när han skulle ställa sig upp, slagit i tänderna (som jag nämnt tidigare) m.m
 
🚀 Ser fortfarande upp till sin storebror, och skiner upp som en sol så fort Theo är i närheten. Vill alltid vara där storebror är.
 
🚀 Lärde sig säga MAMMA den 5/2-18. Hans första riktiga ord😍
 
🚀 Vaknar fortfarande 1-2ggr/natt men somnar om så fort han lyfts in i vår säng och får en flaska välling (endast välling vid ett av tillfällerna när han vaknar). Dock när tänderna tittat fram så har de blivit 3-4ggr/natt då han sover oroligt å troligtvis har ont. 
 
🚀 Älskar fortfarande att bada. Så fort vattnet sätts på så är han framme blixtsnabbt
 
🚀 Väldigt mammig av sig. Så fort man "lämnar" bort honom så jag kan t.ex duscha, gå till tvättstugen eller bara ringa ett snabbt samtal så blir han ledsen (för de mesta iaf). Om han inte har yttrat sig just i överlämningsskedet så kommer de så fort han ser mig gå förbi utan att lägga fokus på honom. Då vill han till mamma. *Mammas kille*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0