Dagarna går fort nu

Nu har de gått ytterligare flera dagar sen bloggen uppdaterades, och jag ber om ursäkt för de än en gång. Hur ofta jag än skulle vilja uppdatera och dela med mig till er så blir de att orken inte alltid finns där, eller så vet jag inte va jag ska skriva (inte alltid så kul att bara dela med sig om hur dagen har varit), eller så har bloggen kommit upp i tankarna alldeles för sent om kvällarna. Det händer även att när jag väl ska sätta mig ner så vaknar Casper från dagsvilan, han vill upp i knät, hungrig eller så kommer det något helt annat i vägen i vardagen som måste gå före i planeringen. Sen så har vi faktiskt börjat packa lite mer här hemma.*Klapp på våran axel* Dock så känns de inte som om att det minskar något trots att kartongerna ökar. De har ju självklart med att vi har packat ner sånt som i vanliga fall förvaras i skåpen och inte står framme så. Dagarna går ruskigt fort nu å de e ENDAST 17 dagar kvar tills vi får nyklarna till nya huset. Ska bli så spännande!
Men innan dess så är de lite annat som händer:
 
* Idag ska vi nämligen tllbaka till banken för att få lite mer exakta siffror på hur allt ser ut å kommer se ut förhoppningsvis.

* Theo fyller 4 år den 24:e feb (dock blir de kalas efter Mexico resan och påsken då vi e helt uppe i packningen)🎂

* Ännu mer packning som sagt

* Ska försöka få in iaf 3 massage patienter denna vecka är det tänkt, annars under nästa vecka också

* Ska förhoppningsvis sitta i samtal med min arbetsgivare denna vecka, inför kommande arbetsdagar från och med 1 april (håller tummarna iaf)

* Den 26:e feb är det dags för 4 års kontrollen på bvc för Theo

* Försöka få in något kvällspass på gymmet med Sofia. Vill försöka träna iaf 2 ggr/v men sen får vi se om de finns möjlighet fler dagar någon vecka eller färre tillfällen💪
 
* Sen självklart vardagssysslor som tvättning, städning, handling osv
 
Förhoppningsvis så kommer de upp en liten samanfattning om hur våra senaste dagar har sett ut, lite senare under dagen. Ska försöka sätta mig ner när Casper har somnat samt försöka tidställa några fler inlägg så bloggen uppdateras lite då å då.
Kommentera gärna om vad ni vill läsa. Eller om ni har några frågor. Allt tas emot !😃
En bild från i fredags när vi va ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0