För 6 mån..

... sedan sa vi JA inför nära å kära, framme vid altaret. Det va en av de bästa ögonblicken i mitt liv, men absolut det nervösaste! Tänk att bara för 5 år sedan så blev vi två en. Trodde aldrig att jag skulle leva de liv jag lever idag med allt som hänt, dock så kände jag på mig att jag hade hittat min livskamrat, min andra hälft redan från dag ett❤️
Ska jag vara ärlig så lever vi exakt på samma sätt som innan vi gift oss, förutom att jag nu har två ringar och tagit efter älsklingens efternamn. Men redan innan så levde jag de liv jag drömt om, men en stark önskan om att få gifta mig💍
 
Jag ÄLSKAR dig Mikael från himmel å jord. Du är mitt allt. Min andra hälft. Min bästa vän. Min själsfrände. Mitt liv. Tack för att just DU valde mig till din flickvän. Till din fru. Din livskamrat! Du har givit mig de finaste någon någonsin kunnat önska sig- 2 helt fantastiska å underbara barn som är fullt friska😍❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0