Fråge stund

Nu var det ett tag sen som jag hade en liten frågestund här på bloggen.
Känner att det är dags då jag även har lite idé torka på va jag ska skriva om.
Känns som om att mitt vardags liv e lite "tråkigt" att läsa om för tillfället då de i stort sätt bara handlar om flytten, packningen, längtan till Mexico och vardagssysslor. Men de kanske e intressant att läsa ändå?
 
Som sagt, kommentera gärna vad ni vill läsa eller om ni undrar något! 😃
Jag behöver ha lite idéer så att bloggen blir roligare att läsa (och uppdatera)!
Bjussar på en bild från, va lite smalare då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka ser du som dina närmaste vänner?
Hur träffades du & Micke?
Hur ser du på framtiden, med jobb, fler barn etc?
Vad är du rädd för?
Drömresor?

Svar: Tack för dina frågor 😊 ska besvara dom i ett eget inlägg så snart som möjligt. Kram
Zandra Kjelledal

2018-02-15 @ 19:36:26
Postat av: Anonym

Har ni hittat era drömboende nu? :)
Hur många barn drömmer du om?

Svar: Tack för dina frågor :) kram
Zandra Kjelledal

2018-02-16 @ 05:57:52
Postat av: Anonym

Såg i ett tidigare inlägg att du fått i present att du skulle simma med infångade delfiner i Mexico. Hur ser du på denna trend att man ska värna om miljön och djuren? Om positiv till det, hur ser du på att du ska just simma med infångade djur utan fri vilja? :)

Svar: Bra och intressant fråga :) Det kommer komma upp ett eget inlägg om denna fråga förhoppningsvis under helgen :)
Zandra Kjelledal

2018-02-16 @ 08:46:01
Postat av: Anonym

Hej du nämnde i tidigare inlägg att något jobbigt hade inträffat. Får man fråga vad?♡ kram

2018-02-17 @ 01:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0