Godmorgon...

... torsdag! Tänk att det redan är torsdag och veckan börjar nå sitt slut igen. Sjukt va veckorna bara flyger förbi. Det är så mycket att se fram emot de närmsta 2 veckorna samtidigt som de e så mycket som ska hinnas med..

Jag lovade att försöka hinna med att slänga upp ett inlägg om "min syn om att värna om miljön och djuren" i helgen men de har tyvärr varit så mycket annat som kommit i vägen. Innan denna vecka är slut så kommer det inlägget upp. Jag lovar!

För övrigt så mår hela familjen helt okej. Theo är tillbaka på förskolan efter 1 v feber, hosta och förkylning. Caper är fortfarande väldigt rosslig i halsen men i natt lät de mycket bättre när han sov så jag hoppas att de går åt rätt håll nu. Igår hade feber även kommit tillbaka men mot kvällen så va den borta igen. Håller tummarna!
Jag har inte insjuknat än å så hoppas jag att de förblir! Älsklingen kände sig lte sisådär i förrgår men är tillbaka på banan igen.

Hoppas att ni har haft en underbar helg och veckan än så länge!
Puss å kram på er
Bjuder på en mini Theo (från sommaren 2016)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0