Mellomys❤️

Förtillfället sitter jag å Theo med ett spel medan älsklingen duschar å Casper sover. Skönt med egentid med honom😍
Ikväll blir de mellomys för hela familjen med gurkstavar å dipp, lite lördagsgodis för Theo å chips. Casper får lite majskrokar. Ska bli mysigt å bara rå om varann, speciellt nu när båda grabbarna är sjuka. Theos feber har försvunnit men han hostar massor och förkyld. Casper har 39 graders feber, förkyld å hostar. Hoppas verkligen att de blir friska snart så man kan komma in i vardagen igen innan vi ska på semester (endast 21 dagar kvar)☀️
 
Följer ni melodifestivalen? Har ni någon favorit än så länge? 😊
Jag somna till i 10min med skrutten liggandes på min arm😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0