Äntligen fredag

Godmorgon på er! Idag är det återigen fredag och nya skojigheter väntar. Förhoppningsvis så får vi det efterlängtade samtalet av mäklaren under dagen så vi kan skriva säljekontraktet.
Jag ska även ta med mig grabbarna till Exploria (lekland) så de får springa av sig samt leka med Milliam och Charlie hela dagen. Äta där å bara ha de trevligt med mina fina vänner.
Ikväll blir de förhoppningsvis att vi får besök av Rilles å hans tjej. De stannar kvar på middag om nu inte mäklaren ringer sent på kvällen. En massage patient e de tänkt att jag även ska ha, men de beror också på detta samtal å tid...  (svårt å planera in alltför mycket när man väntar på ett mäklaren samtal som kan komma när som helst).
 
Kommer bli en bra avslutning på denna vecka oavsett. Men de bästa å skönaste vore som sagt om vi får samtalet så vi kan släppa allt som har med försäljningen å göra. Håller tummarna👍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0