Kvalitets tid

Nu ikväll hade jag massa kvalitets tid med vår stora skatt Theo medan Casper lekte för sig själv på golvet med massa leksaker. I vanligtvis så blir de att Casper tar så mycket tid av mig att Theo hamnar lite vid sidan om, även om det inte är min mening. Oftast så blir de då att han får umgås med sin pappa. Även om jag tycker att jag umgås lika mycket med båda grabbarna så har man nu på sista tiden märkt på honom att de inte e som man har trott. 
Han har börjat "sakna" tiden med sin mamma, tiden då de bara va han här hemma innan Casper kom till världen, å de gör ont i mitt hjärta att se honom så å att de faktiskt ligger något i de utan att man tänkt på de..😥 Jag älskar dom lika mycket å de e ingen som är mer favorit än den andra. Man har nog glömt bort lite hur pass mycket tid en "bebis" faktiskt tar även om Casper nu är en drömbebis som sällan yttrar sig...
 
Så ikväll "lämnade" jag över Casper till älsklingen (även om Casper nu satt med oss i vardagsrummet) så jag BARA kunde de koncentrera mig på att rå om Theo❤️
Vi satt i flera timmar å byggde med lego, byggde ihop olika figurer, läste böcker å lagade middag ihop. Han lyste som en solstråle hela kvällen fram till att han skulle sova kl. 20🌞 somnade utan bekymmer och hans sista ord innan han somnade va "jag hade kul idag mamma, älskar dig" 😍
Vår stora skatt ❤️❤️❤️❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0