Hemgång

Godmorgon kära läsare. Det är en relativt pigg Zandra som skriver detta inlägg trots att jag endast har sovit 8 tim på tre dygn. Trots piggheten så ska de bli grymt skönt å komma hem å krypa ner i sängen. Ha huset för mig själv i några timmar till å sova tills jag vaknar (eller blir väckt av grabbarna). Jag har inte fått någon tid då resten av familjen kommer hem men de lär jag ju märka om inte annat😊
I övrigt lär de bli en lugn måndag. Hampus kanske följer med mina grabbar hem hit för att se hur vi bor samt leka med sina gudsöner (+ träffa mig å älsklingen förstås). Kommer nog bli en relativt tidig kväll då jag jobbar 12 dagar i sträck.
 
Hoppas ni får en bra start på veckan❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0