1 juni

Godmorgon fina vänner!
Hoppas ni har haft en lugn å bra natt, samt att ni kunnat sova något. Själv har man som sagt jobbat natt å tröttheten den börjar gå över till övertrötthet.. Men än får jag inte krypa ner i sängen å sova några timmar. Har ca 1 timme kvar att jobba (slutar 7.30) innan de blir fort hem, duscha (om jag hinner), byta kläder, fräscha upp mig lite i ansiktet å få med mig Theos 1 års fotografier (frågan e nu vart dom ligger!??). Halv 9 ska jag nämligen vara i Södertälje hamn för att gå i genom Caspers 1 års bilder som vi tog i måndags. Ska bli så spännande å se hur de blev 😀 av de lilla som vi kunde se via kameran så blev de hur fina som helst😍
(Ska försöka ta någon bild så ni får se ett smakprov) 
 
Sen blir de hem å sova några timmar. Kl. 15 kommer en larm tekniker hem till oss för att kolla så att allting stämmer. Hoppas bara att han kommer då han har sagt att han ska komma, tanke på att jag sover innan.
Däreftrr blir de å göra sig i ordning för min kusins student mottagning. Så fort älsklingen kommit hem från jobbet å gjort sig i ordning blir de att bege sig till mottagningen. Kommer bli super trevligt å träffa alla, äta & drick gott😊
 
Idag välkomnar vi även juni månad! Tänkt att halv 2018 redan har gått! ❤️
Hittade denna bild på Theo från hans 1 års fotografering, dock lite mörkare nyans än va originalet är i men visst e fotografen duktig!? 😍
Vad jag älskar er två❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0