12 saker ni kanske inte visste om mig

🐞 Tycker att bĂ„de Ă„skan Ă„ blixten Ă€r otĂ€cka. Har gjort sen tidig Ă„lder Ă„ gör fortfarande. Är gĂ€rna inte hemma sjĂ€lv om det Ă„skar eller blixtrar. 
 
🐝 Har alltid varit rĂ€dd för elden i stora mĂ€ngder (brand relaterat). Minns en gĂ„ng nĂ€r de började brinna pĂ„ en toalett i skolan nĂ€r jag gick pĂ„ lĂ„g/ högstadiet. Man sĂ„g knappt röken men Ă€ndĂ„ sĂ„ stod jag pĂ„ samlingsplatsen Ă„ grĂ€t. VĂ€ldigt obehagligt! Dock kan jag tycka att majbraser Ă„ sĂ„ Ă€r mysigt. 
 
🐞 Började anvĂ€nda smink nĂ€r jag gick i 8:an. Nu gĂ„r jag aldrig utan, oavsett om jag Ă€r hemma eller ska ivĂ€g. Hemma rĂ€cker de ibland med foundation Ă„ ögonbrynspenna men som sagt, smink i olika mĂ€ngd finns alltid i ansiktet. 
 
🐝  Har aldrig rökt (varken rökt pĂ„, cigarr eller cigaretter). Knappt hĂ„llit i en cigarett om jag ska vara Ă€rlig. 
 
🐞 Har aldrig varit bakfull. Lullig Ă„ full = ja, men aldrig kĂ€nt nĂ„gon baksmĂ€lla. 
 
🐝 Blev av med oskulden dagen efter min 17 Ă„rs dag. 
 
🐞 Sa att jag Ă€lskade Micke direkt till honom i nyktert tillstĂ„nd, innan vi va tillsammans och bara efter max 1 vecka efter att vi hade trĂ€ffats för första gĂ„ngen. 
 
🐝 Trodde aldrig att man kunde Ă€lska nĂ„gon sĂ„ pass mycket sen man fick barn! Det dĂ€r första ögonblicket nĂ€r ens bebis börjar skrika Ă„ lĂ€ggs mot bröstet efter att ha legat 9 mĂ„n i ens mage. De e verkligen kĂ€rlek vid första ögonkastet!! 
 
🐞 Hade 14 MVG, 11 VG och 3 (eller 4) G nĂ€r jag tog studenten. 
 
🐝 Hatar att vara sjĂ€lv oavsett nĂ€r pĂ„ dygnet det Ă€r. Vill/behöver alltid ha nĂ„gon vid min sida eller iaf i huset, för att jag ska kĂ€nna mig trygg Ă„ inte ensam. Har t.o.m svĂ„rt att somna om inte Ă€lsklingen eller grabbarna Ă€r hemma. 
 
🐞 Aldrig varit nöjd med mitt utseende (kroppen framför allt) men i omgĂ„ngar varit för lat att göra nĂ„got Ă„t de.. 
 
🐝 Har bara en tatuering som jag gjorde den 5 eller 6 Jan 2013, men skulle gĂ€rna vilja göra fler. (fick ju en sittning av Ă€lsklingen i 25 Ă„rs present förra Ă„ret, kanske ska utnyttja den i Ă„r?) 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0