Hemgång

Godmorgon på er! Lördag idag å som de ser ut nu i dags läget så e jag LEDIG hela denna lördag, jobbar inte förrän imorgon mellan kl. 8-20. Men de kan vända snabbt som sagt. Blir de att jag jobbar i natt så. Är jag istället ledig imorgon så ledig får jag vara ändå.
 
Nu blir de iaf hem, krypa ner i sängen å sova tills jag vaknar. Vakna å vara utvilad förhoppningsvis. Ska stänga av allt som har med internet att göra, sätta på lugn musik å bara blunda. Ska bli så skönt!
Beroende på va klockan har blivit när jag vaknar så kanske jag ska ta mig upp till Ikea å köpa nytt skoförvaring till hallen (se bild nedan) å lite annat smått å gott som lätt slinker ner i varukorgen haha.
Sen blir de hem, skruva ihop skåpet (Om jag varit iväg till Ikea), duscha å göra sig i ordning för middag med mamma, pappa, lillebror å ett par kompisar till familjen, inne i Tälje på Caesar's. 
 
Vad har ni för lördags planer? 😊
Tror de kommer bli väldigt snyggt i hallen med en ny vit hatthylla. Men de får vi se om jag hittar👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0