Natt 3 av 3

Då e de dags för natt 3 av 3. Forfarande en trött Zandra som sitter här på jobbet trots att jag lyckades sova 5 timmar i morse. Dock så somnade jag aldrig när jag la mig när älsklingen kom hem, men låg å vilade i dryga 2.5 timme tillsammans med Casper som somnade för natten halv 6.
 
Vet inte om jag va så jätte smart när jag tackade ja till ytterligare ett nattpass heller.. Dock är jag ledig imorgon natt men jobbar natten mellan sön å mån då två av fem av oss personal är sjuka. Så självklart ställer man upp men hade egentligen behövt ta igen lite sömn efter dessa 3 nätter. Får vila nästa vecka helt enkelt. Jobbar ingenting nästa vecka (förutom mån morgon till kl 7.30) som de ser ut nu å sen åker vi till landet på torsdag å stannar över midsommar. Ska bli så skönt, mysigt å härligt😍
 
Vad har hänt annars idag då? 
Ingenting mer eller mindre tanke på att jag knappt varit vaken. Vaknade halv 2, låg kvar i sängen till kvart över 2. Gjorde ordning lite frukost/lunch å påbörjade ett avsnitt av lyxfällan. Vid 15 kom mamma för att lämna grabbarna då hon skulle vidare till jobbet. Casper va jätte trött men fick underhålla honom så gott de gick för att han inte skulle somna. Lekte, busade, myste å förberedde middagen. När älsklingen kom hem från jobbet å duschat, så kröp jag till kojs tillsammans med Casper. Som sagt så somnade han men inte jag😴
Började jobba kl. 21 så här sitter jag nu. Hoppas timmarna går fort denna natt så jag kan dejta sängen igen! 
Så här blev Caspers tavla med fot-& handavtrycken😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0