Natt jobb 2 av 3...

Godkväll härifrån jobbet, natt 2 av 3.
Hoppas att ni har haft en minst lika bra torsdag som vi. Trots att de inte blev någon vila i morse (grabbarna vakna precis när jag klev innanför dörren..😴) och en väldigt trött mamma, så flög dagen förbi.
Vi åt frukost, myste i soffan å gjord eoss i ordning för att bege oss till Barnens hus där jag skulle göra klart Caspers tavla med hans fot å handavtryck. Höll tummarna att gjutningen hade torkat så att jag kunde måla då detta va sista dagen innan sommaruppehållet. Hade turen med mig! Blev att jag målade avtrycket samt satte ihop hela tavlan, Theo satt med målarfärg å målade, Casper sprang mer eller mindre runt å lekte med de andra barnen som va där. Mamma fixade ett armband med sina barn å barnbarns namn på.
Missade att ta en bild när tavlan va helt klar, men den fick iaf en vit ram och måndagens datum då avtrycken gjordes😍 Hur fint blev de inte? ❤️
Hade gjort en likadan på på Theoa avtryck när han va 13 mån (sån vit ram fick även Casper runt sin) ❤️
 
Tackade för oss strax innan 12, å begav oss hemåt. Väl hemma så kom världens finaste å bästa gudmor/vän på besök!! Med presenter till grabbarna. Även om båda har fyllt år så blir de väldigt bortskämda av sin gudmor❤️
Husesyn, bus, mys, skratt å prat bestod eftermiddagen av. Som vanligt så kändes de som om att de va förra veckan vi sågs sist, men egentligen så är det månader. Långt innan vi flyttade i mars. Minns inte ens när. Casper hade iaf lärt sig krypa å ställa sig upp å gå längs med möbler. 
På något sätt så beslöt vi oss för att försöka skruva ihop skoskåpet som jag inhandlade i onsdags på Ikea. Ingen av oss e väl världsbäst på Ikea möbler men tycker att vi lyckades riktigt bra trots att de tog 2.5tim å hade en 1 åring som skulle vara med, klättra på kartongerna, gå banans på skruv påsen osv👍 Vi kom på i efterhand att vi skulle ha filmat oss själva, då de bjöds på så mycket skratt, vi gjorde fel, hoppade över steg i beskrivningen omedvetet som vi sen kom på å fick backa, Casper som skulle vara med på allt osv. Hade blivit en bra vlogg haha.
Vi fick tillslut ihop skåpet men nästa bekymmer va hur skulle vi få fast den i väggen?  Det medkom inga skruvar + att vi inte visste om man behövde använda rödplugg samt att jag inte riktigt vet vilken placering den ska ha i hallen. Så vi ställde bara upp den för att se hur de blev men satte inte fast den.
Som vanligt vill Theo aldrig vara med på bild😅
 
Va tycker ni är snyggast/mest praktiskt? (Spegeln går att flytta om den ska sitta över skoskåpet)
 
Kröp sedan ner å sov i dryga 3 tim inför natt jobbet. Kändes som för få timmar då jag redan e jätte trött men de e bara å bita ihop, för jag har iaf chansen att få sova föera timmar när jag slutar👍

Kommentarer
Postat av: Anonym

Höger!

Svar: Funderar på å ta bort bänken med korgarna å bara ha skostället, men får se :)
Zandra Broqvist

2018-06-16 @ 01:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0