Godkväll...

... eller rättare sagt godnatt. Klockan är nu halv 3 på natten, och ni undrar säkert varför jag är vaken. Jo de e nämligen så att jag jobbar natt och för att jag ska hålla mig vaken så tänkte jag uppdatera bloggen lite samt schemalägga lite inlägg. Har kommit på mig själv att jag nu endast har uppdaterat bloggen den sista tiden när jag jobbar natt. Känner att det nästan bara är då jag har tid å möjlighet att få till några inlägg utan att bli avbruten av olika anledningar samtidigt som det är bra att det blir så här då bloggandet håller mig vaken om jobbnätterna👌
 
Just här å nu sitter jag å mumsar i mig lite jordgubbar och dricker ramlösa, samtidigt som jag försöker komma på lite att blogga om. I nästa inlägg kommer iaf en dag uppdatering (då ni troligtvis läser inlägget imorgon så blir de en uppdatering från igår) samt ännu mer nytt som jag fått hem till garderoben😊
 
 
Trackback
RSS 2.0