Godmorgon fredag

Äntligen fredag igen! I vanliga fall så ser jag verkligen fram emot denna dag då vi får ha pappan i huset hemma i 2 dagar. Just denna vecka så får vi ha honom hemma i 4 dagar, men självklart så tog jag ju på mig att jobba natt 2 nätter istället för att njuta av ledighet. Slipper iaf jobba 8-20 imorgon som jag egentligen skulle ha gjort hela helgen (söndagen kvarstår att jobba 8-20). Extra cash is King! Kommer kännas väldigt bra å få lönen den 25:e iaf, då jag även får från försäkringskassan👍
 
Nä nu blir de å göra de sista här på jobbet innan hemgång. Blir inge sova nu när jag kommer hem då älsklingen å Jeppe ska isolera förrådet direkt på morgonen så de hinner klart innan jag ska gå å sova kl. 15 ca inför nattjobb + att grabbarna ska underhållas under tiden.
 
Hoppas att ni har haft en bra natt iaf😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0