Saker att se fram emot och saker jag skulle vilja göra

* Caspers 1 års dag på fredag, den 18 maj och hans kalas nästa helg❤️
 
* Veta om jag kommer in på lärarutbildningen till hösten. Om det i såna fall blir Södertörn, Mälardalen eller Stockholms Universitet. Får svar senast i juli, men hoppas att svar kommer tidigare. Håller tummarna!!
 
* Veta om grabbarna får förskoleplats till hösten och i såna fall på vilken förskola samt om de hamnar på samma eller olika förskolor.
 
* Få ordning i trädgården i rabatterna med rensningen, få ner blommor, odling av grönsaker och kryddor/örter. 
 
* Väntar på bygglov för att göra halva carporten till ett förråd till (har dubbelcarport idag). Kunde ta upp till 10v, tror de har gått närmare 6-6.5v nu.
 
* Komma ännu mer i ordning inomhus, med uppsättning av hyllor, tavlor, vitrinskåp i gästrummet/kontoret/ spelrummet (de e samma rum), jag skulle vilja tapetsera om lite, köpa ett badrumsskåp till lilla badrummet osv.
 
* Skulle vilja få till en dejt med mannen min. Ut å käka, utnyttja hans present från förra året (liveit upplevelse) eller gå på bio. Kan vara så lite som en hemma kväll men barnfritt och få sova ut ordentligt en hel natt utan att bli väckt (även om de bara e max 2 min man är vaken så stör det natt rytmen). Vi har haft barnvakt en del sista tiden men då pga att jag vi båda behövt jobba, inte för att rå om varann💕
 
* Skulle vilja fixa mina ögonfransar. Har aldrig gjort det (förutom under ett par timmar när en kompis gifte sig) men tycker att det är så snyggt å de ser så fräscht ut. Samtidigt som man slipper sminka sig hela tiden. Vaknar upp å ser lite fräschare ut.
 
* Skulle vilja komma igång med träningen igen, men känner att den tiden inte riktigt finns där. Speciellt inte nu när jag jobbar mer extra än de va tänkt från början, när vi vill få ordning i huset å lägga så mycket tid på familjen som möjligt. Sen finns tyvärr latheten att jag inte orkar åka in till Södertälje för att träna på kvällen även om jag egentligen vill... 
 
* Skulle vilja tatuera mig. Fick ju en sittning av älsklingen förra året å skulle vilja utnyttja den till Theos å Caspers tatueringar. Vet dock inte vart på kroppen eller vad jag ska göra. Vill ha något mer än bara deras namn å datum. Är så avundsjuk på älsklingens porträtt av Theo men vet som sagt inte vart jag i såna fall skulle ha deras porträtt å om jag vågar då jag e rädd att de ska bli fel/fult gjort.. De e bara å fundera vidare.
Har ni tips på tatuering så får ni gärna kommentera😃
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar kommer inte tidigare. Första antagningen är alltid i juni

2018-05-17 @ 10:22:48
Postat av: Anonym

Det kommer inte tidigare än juli skulle det stå

2018-05-17 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0