Sommarskor

I morse direkt efter jobbet blev de 
att jag åkte hem, hittade en lapp som älsklingen hade lämnat med texten "jag älskar dig" på (gjorde mig morgon, då han aldrig lämnar några lappar så där😍), hoppa in i en dusch, bytte kläder, skrev klart inköpslistan å packade in all pant i bilen. Begav mig till Ica Maxi för att panta, storhandla å tänkte att jag skulle förbi Skopunkten när jag ändå va där. Resulterade i 200 kr i pant å 1600 kr fattigare på mat, å 460 kr fattigare på skor. Då älsklingen inte bryr sig om vad som e snyggt så, så va de ingen idé att fråga honom om smakråd. Däremot så fråga jag Jeppe, då vi ändå pratade haha. Han låg nämligen hemma i feber å klättrade på väggarna (han har svårt å bara koppla av, vill alltid ha saker å göra). Kom hem med 2 par skor, ska visa er nedan vad de blev för skor.
 
Hem, packa in maten å tillagade lunch. Blev även ett lyxfällan avsnitt under tiden jag åt. Kände då att tröttheten började smyga sig fram. Inte så konstigt då jag hade varit vaken sen kl. 21.15 igår kväll å när jag åt lunch va kl. 13. Gick ut å sprayade på ogräsmedel på alla maskrosor i gräsmattan å tog bort lite ogräs från rabatten för att inte somna i soffan. Hoppa in i en dusch å tillagade middagen till älsklingen, innan de va dags å krypa till kojs inför nattpasset. Somnade ganska direkt vid 16.15 å vaknade av att älsklingen pussade mig på kinden å sa att han va hemma samt att han skulle ut i förrådet å mecka med hojen ifall de skulle vara något. Blev bara att jag viftade med handen å sa något som "okej va bra älskling, puss puss". Sen vände jag mig om igen å somna om. Rätt trött som sagt haha. Sen vakna jag inte förrän alarmet 21.15, fortfarande trött men de va bara å palla sig upp då jag började kl. 22.
 
Så här sitter jag nu, halv seg å ska försöka ställa in några tidsinlägg till helgen, då de e tänkt att vi bara ska rå om varann å vara ute om de e fint väder.
Vad har ni för helgsplaner? 😊
 

Kommentarer
Postat av: emma

åh lyxfällan! det ska jag nog med se på

Svar: Ett favorit program hos mig :)
Zandra Broqvist

2018-06-01 @ 12:35:00
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0