Alltid hungrig

Ni som har följt min blogg ett tag kankse minns att jag knappt hade någon matlust av denna gravidtet å gick ner ca 1kg de första 18v säkert å gick inte upp ett gram förrän i v.20.
Nu kan jag ju säga att hungern är konstant haha. Eller jag e alltid sugen på något. Sen om de e mat eller endast ett russin så finns den hungern alltid där haha.
 
Sitter nu å käkar 2st smörgåsar med rökt kalkon å paprika på ssmt varm oboy här på jobbet. Det är iofs "bara" tredje gången jag äter idag (förutom någon lösgodis bit någon gång där i mellan) å ska käka middag vid 18 ca. Så de e väl inte så konstigt egentligen men de känns som om att jag äter betydligt mer å oftare!!😝 Lär säkert även få i mig något mer innan de e dags å sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0