Pannkaksbrunch

Under lördagen åkte vi till mina svärföräldrar å hälsade på dom en stund på eftetmiddagen. Väldigt mysigt å se dom då de va ett tag sen. Vi bjöds på bullar å te samt en massa prat. Theo kom igång med lekandet precis innan vi skulle åka hem så de blev lite små gnäll där på slutet när han blev tvungen å städa upp hans tågbana.
 
På vägen hem svängde vi förbi grabbarna på "Valuta" (pizzeria där vi bodde tidigare) å köpte med oss en tidig middag. Älsklingens kusin Wille kom förbi å käkade med oss då han sedan skulle låna vår soffa över natten (han skulle ut på fest här i tälje). Sååå underbart att se honom tillsammans med Theo. De skojar, busar, leker å myser massor. Som om att Wille vore hans idol nästan. Vi gillar verkligen varann massor! Theo blev t.o.m. ledsen när han skulle sova då han trodde att Wille skulle försvinna, men han sken upp när vi berättade att bus Wille skulle vara kvar när han vakna. Sååå sött 😍
 
Vi vuxna satt å prata om allt från himmel å jord fram till kl.23 då Wille skulle bege sig ner till stan. Jag å älsklingen satt å myste lite innan vi båda spelade lite ps4 på varsitt håll haha. Tiden rann iväg å jag kröp till kojs vid 1.30 tiden å somna direkt. Reagera inte ens på när älsklingen gav mig en godnatt puss när han kröp ner bredvid vid 3 tiden.
 
Godmorgon blev de kl.8 för min del då Theo väckte mig å ville ha välling + en banan framför tv'n. Jag höll på å somna om bredvid honom men lyckades hålla mig vaken. Närmare halv 10 tiden så gjorde jag å skrutten i ordning pannkakssmet som överraskning till de andra två sjusovarna. Dock hade sylten tagit slut så vi begav oss till affären innan vi börja grädda pannkakorna. Framåt 11 tiden så vakna älsklingen å blev överlycklig när Theo avslöjade va brunchen stod av. Han väckte även Wille genom att slänga sig i bäddsoffan där han sov (i älsklingens spelrum/vårt kontor). Även han tyckte att de vart bortskämda med pannkakor, sylt + grädde samt kaffe.
Resten av gårdagen så hände de i stort sätt ingenting. Blev en väldigt lugn dag och kväll. Film tittande både innan Wille åkte hem å sen på kvällen innan sängen. Wille å Theo busa hela em fram tills att han begav sig hemåt. Vi pusslade, lekte med bilarna, byggde med klossarna å ritade lite innan de va dags för tacos middag. Framåt 19.30 tiden så kröp jag å Theo mer i hans säng å läste lite Bamse innan han somna på stört. Kvällen avslutades som sagt med film tittande (Wallander) liggandes i älsklingens famn med en kopp varm oboy. Blev lite mys innan vi somnade i varandras armar❤
 
Trackback
RSS 2.0