Handlat för hela gatan

Gårdagen va lika lugn den. Skulle egentligen ha jobbat men blev tvungen att ta ut vabb då Theo är jätte förkyld å hostar hela nätterna. Hoppas han blir frisk snart😍
 
Tvättmaskinen har gått för fullt denna vecka å likaså igår. Tycker de e skönare å tvätta lite då å då än att samla på sig så man knappt några kläder kvar (inte för att den risken kommer inträffa mig men mina grabbar möjligtvis haha). Hur e ni? Tvätta lite då å då eller när tvättkorgen e överfull☺
 
Då det här vårvädret som vi hade för ett par dagar sedan har gått över till tråkigt "höst" väder med regn å dis, så har vi tillbringat våra dagar inne. Till ock med Theo säger att han inte vill gå ut pga vädret ("kallt ute mamma, Theo fryser"). Såna här dagar få man passa på och mysa å busa massor med skrutten istället😍
 
Fick hem ett paket på posten också. En lite längre kofta från wish. Tyvärr så e de ingen tröja jag kan ha nu under graviditeten, då den e för liten å knappt kan stänga haha. Kommer bli väldigt fint sen när jag har min normala kroppsform (även om jag älskar magen)☺
 
På em blev vi upphämtade av min kära pappa. Vi skulle nämnligen åka upp till Martin Olsson för att fylla på frysen här hemma samt att pappa skulle handla till brorsans innebandy cup i helgen.
Theo tyckte de va jätte roligt att springa runt där inne, gömma sig i godis hyllorna, klättra upp å ner från läskbackarna som stod staplade på varann samt vara ivägen för alla truckar som åkte runt... Han va som 10 st barn i ett lekland vilket inte va en bra kombination med en trött gravid mamma haha😅😝
Fick med oss massvis med kött, kyckling, korv samt pasta. Nu har vi fyllt frysen så älsklingen kan grilla hela sommaren. Hoppas bara att det blir en bra sommar.
Min kväll såg ut så att jag skar upp allt kött å la de i lagom portioner, lika så kycklingen, korven å laxen.
Allt detta gick på ca 3000kr & några frysvareinköp eller pasta/ris inköp kommer inte behövas på flera månader vilket e skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0